@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
KLIK DISINI

Berita Semasa @ TDP3

on Friday, January 23, 2009


masalah kutipan sampah
setelah beberapa kali aduan dibuat kepada Jabatan Alam Sekitar MPK, pagi tadi saya mendapat panggilan dari kontraktor yang dilantik oleh MPK menyatakan bahawa kutipan sampah akan mula dilakukan esok 22.02.09. Dari perbualan saya dengan kontraktor tersebut, dia menyatakan bahawa masalah yang timbul yang menyebabkan dia tidak dapat mengutip sampah di TDP3 adalah kerana kekeliruan alamat yang diberikan oleh pihak MPK dengan papan tanda yang terdapat di TDP3. Seperti yang telah kita sedia maklum, alamat Surat menyurat TDP3 bermula dengan Jalan Meranti Putih, akan tetapi papan tanda hanya tertulis Jalan Meranti.
Pihak pemaju telah menamatkan kontrak kontraktor kutipan sampahnya bagi Jalan meranti Putih 9A dan 9B sejak 06.02.09 yang lalu dan diserahkan kepada Pihak MPK.


mesyuarat pemilihan ahli jawatankuasa Persatuan Penduduk

mesyuarat pemilihan ahli jawatankuasa Persatuan Penduduk Taman Desa Permai 3 telah pun berlangsung dengan jaya pada 15 feb 2009...

artikel penuh akan dikemaskini secepat mungkin...


gotong royong memasang khemah pada malam 14 feb 2007


kehadiran penduduk hampir 100%, tahniah semua..


suasana semasa mengundi, cara lama "angkat tangan" agar undian lebih telus..


acara yang ditunggu tunggu, makan time!



barisan pemimpin yang telah dipilih ( laporan penuh akan menyusul )


pengurusi dan naib pengurusi yang telah dipilih.

0 comments:

Post a Comment

http://tamandesapermai3.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.