@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
KLIK DISINI

Perjumpaan AJK TDP3 fasa 1 dan 2 kali ke 3 2012

on Monday, May 14, 2012


Perjumpaan Ahli jawatankuasa Persatuan Penduduk Taman Desa Permai 3 Fasa 1&2 kali ke3 bagi tahun 2012 telah berlansung pada 13 may 2012 bermula jam 9 malam. Pada mulanya Perjumpaan telah dirancang diadakan pada 30hb april 2012 namum terpaksa ditunda kerana menghormati pemergian ayahanda sahabat kita Aiman pada hari tersebut .

Perbincangan telah dipengerusikan oleh Pengerusi Persatuan Penduduk Taman Desa Permai 3 Fasa 1 dan 2 iaitu En. Suhaimi Ahmad dan dihadiri oleh ajk ajk yang lain.


Perjumpaan dimulakan dengan ucapan tahniah dan perhargaan kepada seluruh penduduk TDP3 fasa 1&2 diatas kejayaan program BBQ perdana yang telah berlangsung pada hari sabtu 7 april 2012.

Pengerusi juga mengingatkan kepada semua tentang Khairat Kematian. Khairat Kematian bagi taman kita akan dikutip setiap kali ada kematian atau setahun sekali jika tiada kematian. Dalam hal ini, khairat kematian akan dikutip sekali lagi bagi tahun ini selepas kematian ayahanda Aiman tempoh hari.

Perbincangan utama pada perjumpaan kali ini ialah perbincangan perlaksanaan Majlis Ceramah Motivasi seperti mana yang telah dirancang semasa perjumpaan kali pertama bagi membicangkan program program yang akan diadakan sepanjang tahun 2012 pada 28 januari 2012. Hasil daripada perbincangan ini, semua ajk telah bersetuju untuk mengadakan Majlis Ceramah Motivasi ini pada 23 jun 2012 iaitu hari sabtu malam. Perceramah yang akan dijemput ialah Tuan Haji Soder dan tajuk yang telah dipersetujui ialah 'Ibu Bapa Cermerlang' . Butiran penuh mengenai Majlis ceramah Motivasi ini akan di Update sedikit masa lagi..

0 comments:

Post a Comment

http://tamandesapermai3.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.