@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
KLIK DISINI

Jadual Perjalanan PLUS Dan Diskaun Tol Balik Kampung Hari Raya 2012

on Tuesday, August 14, 2012



PLUS telah sediakan çadangan jadual perjalanan Lebuhraya Utara-Selatan sempena balik kampung untuk Hari Raya Adilfitri 2012 dan sempena menyambut Hari Merdeka dan Hari Malaysia. Sebelum memulakan misi anda untuk balik kampung, sila rancangkan jadual perjalanan berdasarkan jadual dierikan oleh pihak PLUS bagi memudahkan pemanduan anda kelak. Ia bagi mengelak dari kesesakan lalu lintas yang tidak diduga dan mengelakkan daripada anda terlibat dari segala kejadian dan kemalangan yang tidak diinigini.

Semoga jadual perjalanan Lebuhraya Utara-Selatan PLUS hari raya untuk balik kampung anda akan menggembirakan orang yang tersayang yang sedia menanti dengan penuh kesyukuran dan keyakinan. Berehat jika perlu, dan pastikan kesihatan anda sentiasa terjamin.

Kadar Diskaun dan Rebet bayaran Tol ditetapkan bagi memudahkan pengguna jalanraya merancang perjalanan balik kampung di semua laluan lebuhraya. Berhati-hati dijalan raya semoga anda sampai ke destinasi dan bertemu yang tersayang di Hari Raya Aidilfitri nanti. Persatuan Penduduk Taman Desa Permai 3 Fasa 1&2 mendoakan semoga semua penduduk selamat pergi dan balik. Jadual rebet diskaun bayaran Tol sempena perjalanan balik kampung untuk Hari Raya adalah seperti dibawah:-
diskuan tol

0 comments:

Post a Comment

http://tamandesapermai3.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.