@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
KLIK DISINI

Selamat Mengundi kepada Semua Penduduk TDP3

on Thursday, May 2, 2013


 
@tdp3 fasa
1&2

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan Salam Sejahtera,

Warga TDP3 yang dihormati,

Menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 pada hari Ahad, 5 Mei 2013 nanti, Saya ingin menyeru kepada diri saya dan semua penduduk TDP3 agar mengundilah dengan bijak. Berdoalah kepadaNya agar diberikan kebijaksanaan dalam memilih pemimpin-pemimpin kerana masa depan negara kita terletak di tangan kita semua. Tanpa mengira fahaman politik kita, berhati-hati dengan tindakan atau kata-kata kita yang mungkin boleh menyingung hati dan perasaan jiran-jiran kita dan jangan sesekali melanggar undang-undang. Jangan terjebak dalam memberi tindak balas atas ejekan, cemuhan atau sebarang provokasi tetapi menenangkan diri dan mengundi dengan aman.

Kepada penduduk yang mengundi ditempat lain, Berhati-hati dalam perjalanan pulang ke kampung halaman masing-masing atau ke tempat mengundi, ambil setiap langkah bagi memastikan keselamatan kita dan orang yang kita sayangi. Oleh itu, pandulah dengan berhati-hati, hormati pemandu lain dan patuhi peraturan lalu lintas.

Selepas pengundian nanti, kembalilah ke taman kita dengan keadaan normal dan  tenteram, terimalah apa saja keputusan pilihan raya. Banyak program taman kita telah diatur untuk semua penduduk TDP3 selepas pilihan raya nanti dan memerlukan komitmen semua semua penduduk.

Selamat Mengundi kepada Semua Penduduk TDP3.

Terima kasih.

Mohd Fauzi bin Mat Isa





0 comments:

Post a Comment

http://tamandesapermai3.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.