@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
KLIK DISINI

Jamuan Akhir Tahun TDP3 fasa 1 dan 2

on Tuesday, December 13, 2011

Buat julung kalinya Persatuan Penduduk Taman Desa Permai 3 akan mengadakan jamuan makan akhir tahun yang akan diadakan diluar kawasan perumahan TDP3. Jamuan ini akan diadakan di hotel UiTM Shah Alam pada malam 31 disember 2011 nanti.




Jamuan ini terbuka kepada semua penduduk TDP3 fasa 1 dan 2 sahaja. Menu utama yang akan dihidangkan nanti ialah steamboat secara buffet. Makanan makanan lain juga akan dihidangkan seperti nasi goreng, kueh mueh dan buah buahan. Pelbagai jenis minuman juga akan disediakan. Saya juga dimaklumkan, sahabat kita En Rahim, juga akan menghidangkan 1 makanan 'suprise' . Apakan makanan itu? bersamalah kita tunggu malam tahun baru nanti.


Bayaran yang dikenakan hanyalah RM20 setiap seorang dan kanak kanak bawah 13 tahun iaitu murid sekolah rendah tidak akan dikenakan bayaran jika keluarga mereka menyertai jamuan ini. Jadi jangan lepaskan peluang ini, bawalah seisi keluarga yang sudah tentu akan menggembirakan semua orang termasuk anak anak kita yang akan menyambung persekolah bagi tahun 2012 nanti.


Jika kita sibuk sepanjang tahun, inilah perluang untuk kita merapatkan tali silaturrahim antara penduduk TDP3.


Untuk penyertaan dan bayaran boleh hubungi En. Rahim ditalian 0126995358. Tarikh akhir untuk pembayaran akan sebelum 25 disember 2011. Memo untuk Jamuan ini juga telah dihantar ke semua rumah ahli persatuan di fasa 1 & 2.
Peta untuk ke Hotel Uitm Shah Alam.



1 comments:

pojie said...

first time nak makan steamboat kat hotel ni, biasa makan young tau foo pasar malam je... tq

Post a Comment

http://tamandesapermai3.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.