@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
KLIK DISINI

Lagi rumah dipecah masuk!!!

on Tuesday, June 16, 2009


Lagi khabar mendukacitakan, semalam 15 Jun 2009 sebuah lagi rumah sahabat dikita dipecah masuk, kali ini difasa 4, No4, Jalan Meranti Putih 9C.

Dikhabarkan banyak juga barang yang berharga dilarikan. Diharap saudara kita itu bersabar menempuhi dugaan ini, Takziah dari kami warga TDP3.

Ada kemungkinan pencuri adalah yang sama melakukan pecah rumah sebelum ini. Ini berdasarkan ‘trend’ yang sama dilakukan, iaitu masuk ke rumah kosong sebelum masuk ke rumah mangsa.

Buat masa ini tidak banyak yang dapat kita lakukan untuk membenteras jenayah ini memangdangkan penduduk fasa 3 & 4 belum lagi menyertai persatuan kita secara rasmi.
Apa yang boleh penulis nasihat dan ingatkan pada semua, jangan simpan wang tunai yang banyak didalam rumah, begitu juga barang berharga seperti emas.

Dan jangan lupa, sabtu ini Majlis Macaan Yasin Dari Rumah Ke Rumah di rumah Edy, 10 Jlan Meranti Putih 9C fasa 2. Setelah 2 minggu majlis direhatkan sempena cuti sekolah. Diharap semua penduduk dapat hadir memeriahkan majlis ini moga Allah akan memberkati dan lingdungi taman kita.

Sedikit risalah keselamatan rumah untuk dikongsi bersama.




0 comments:

Post a Comment

http://tamandesapermai3.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.