@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
KLIK DISINI

Mesyurat persatuan kali ke dua

on Friday, July 24, 2009

Mesyuarat persatuan penduduk TDP3 kali ke dua telah dilangsungkan pada 10 julai yang lalu bermula kira kira jam 9.30 malam.Kali ini mesyuarat dilangsungkan di padang badminton TDP3.


Mesyuarat kali pertama dahulu dilangsungkan dirumah tuan pengerusi majlis pada 20 april 2009.

Mesyuarat kali ini juga adalah kali pertama semenjak kemasukan penduduk dari fasa 3 dan 4 kedalam Persatuan Penduduk TDP3.

Turut diedarkan pada malam 10 julai juga adalah minit mesyuarat kali pertama, senarai penuh AJK dan AJK Kecil dan laporan kewangan.

Mesyuarat dimulakan dengan kata kata aluan dari Pengerusi diikuti dengan perbentangan kutipan bulanan oleh setiap ketua blok. Pembentangan laporan kewangan penerimaan dan perbelanjaan dilakukan oleh Bendahari iaitu En. Rosnizam dan Timbalan Bendahari En. Azizi.

Isu isu yang dibincangkan didalam mesyuarat tersebut akan diedarkan melalui minit mesyuarat kedua oleh Setiausaha En Abd Rahim kelak.



semasa mesyuarat dilangsungkan.


ahli jawatankuasa




SENARAI PENUH AHLI JAWATANKUASA

ajk kecil




SENARAI AHLI JAWATANKUASA KECIL ( KETUA BLOK )





Kenali Ketua blok Anda

0 comments:

Post a Comment

http://tamandesapermai3.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.