@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
@tdp3 fasa 1&2
KLIK DISINI

moderator blog persatuan TDP3 diperlukan.

on Wednesday, July 8, 2009

Nampaknya sudah lama saya tidak update blog persatuan kita ini. kerosakan komputer ditambah pula dengan kesibukan kerja menyebabkan saya tidak dapat mengupdate aktiviti aktiviti dan berita semasa taman kita.

Matlamat utama blog ini di wujudkan adalah untuk menjadi satu saluran alternatif penduduk mendapat maklumat dan berinteraksi antara satu sama lain.

Dengan ini saya mempelawa penduduk TDP3 untuk menjadi 'moderator bersama' untuk mengaktif blog ini. Dan targetkan blog ini perlu diupdate setiap hari. Saya mengalu alukan sesiapa saja untuk menjadi moderator, tidak kira lelaki atau wanita. sekurang kurangnya 1 moderator dari fasa 3&4 diperlukan, jika boleh juga dari kaum wanita kerana saya bercadang mewujudkan rungan untuk kaum wanita seperti masakan, gubahan, decorasi dan sebagainya.

Kepada yang berminat boleh email kepada saya di tamandesapermai3@yahoo.com.my @ respon saja di ruangan 'catitan penduduk'. TQ.

0 comments:

Post a Comment

http://tamandesapermai3.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.